Vracení vadného a omylem dodaného zboží by mělo být provedeno pouze prostřednictvím nestahovaného balíku.
Zákazníci, kteří neprovozují podnikání a jsou spotřebiteli na základě platných předpisů, mají právo vrátit zboží do 10 dnů bez jakýchkoli dalších poplatků a s uvedením důvodu vrácení.
Vrácené zboží nemůže nést známky použití nebo poškození a musí být vráceno v původním obalu.
Doklady potřebné k návratu jsou
- Zákazníci, kteří nevykonávají obchodní příjmy Zákazníci provádějící obchodní činnosti po obdržení zboží, zašleme opravu faktury, po obdržení podepsané opravy provedeme vrácení peněz.
- Reklamační list
- Formulář
- jakmile zásilka dorazí s mechanickým poškozením, je zákazník povinen přiložit PROTOKOL POŠKOZENÍ PÍSEMNÝ KURZEM
Číslo účtu a data pro převod částky uznané stížnosti:
Dokumenty potřebné k provedení záruční opravy jsou
- Fotokopie nákupního dokladu, tj. Potvrzení nebo faktura
- Záruční list
- Reklamační list
Vzhledem k nedostatku výše uvedených dokumentů bude stížnost zamítnuta, veškeré opravy budou provedeny za poplatek.
Po předchozí dohodě o nákladech.